Σάββατο 25 Μαΐου 2013

η σχέση που έχουμε με τα παιδιά μας



Η σχέση που έχουμε με τα παιδιά μας είναι, επίσης, ένας θησαυρός από ομοφυλοφιλικά πλούτη. Θυμάμαι ακόμη την απεριόριστη ευχαρίστηση που βίωσα κατά τη γέννηση του γιού μου και τη φαντασίωση ότι το πέος του ήταν ένα αγαθό που μοιραζόμασταν. Θυμάμαι επίσης, όταν γεννήθηκε η κόρη μου, την περηφάνια μου όταν καμάρωνα το αξιολάτρευτο κορμάκι της, τις στάσεις της που μού φαινόντουσαν ήδη αποκλειστικά γυναικείες, καθώς και τη ναρκισσιστική μου επιθυμία να τη δώ να εκπληρώνει, αργότερα, καθετί που θεωρούσα ότι δεν είχα πραγματοποιήσει στη δική μου ζωή. Αυτές οι αναμνήσεις δεν μού αφήνουν πολλές αμφιβολίες ως προς την ομοφυλοφιλική διάσταση των ενασχολήσεών μου ως μητέρας.


Τζόϋς Μακ Ντούγκαλ, Τα χίλια και ένα πρόσωπα του έρωτα (μτφρ. Δρ. Τσαρμακλή, έκδ. Νεφέλη, Αθήνα 2001, σ. 45).


Δεν υπάρχουν σχόλια: